Dobrý den,
píšeme Vám ve věci zhodnocení prodeje pozemku (nemovitosti), jehož prodej zaštítil Váš kolega, pan Petr Miška.
Nejprve bychom rádi podotkli, že nepatříme mezi osoby, které běžně vytváří reference jen tak na vyžádání, nebo z důvodu v dnešní době velmi populárního způsobu, jak dát najevo svoji sympatii či nesympatii pomocí "lajku", nebo webové reference v jakékoli podobě.
Chtěli bychom, aby následujících několik řádek textu posloužilo Vaší společnosti, jako vodítko / postup, na jehož konci jsou všechny zúčastněné subjekty spokojeny a odchází s pocitem dobře investovaného času, peněz a s chutí do další možné spolupráce.
Celá naše rodina se od doby revoluce plně věnuje podnikatelské činnosti v oblasti "hospitality" a food & beverage v malé obci situované v blízkosti Prahy. Ze zkušenosti nám ryze vlastní můžeme směle prohlásit, že spolupráce s lidmi je rok od roku komplikovanější. Nalezení schopných, pracovitých a především pak upřímných lidí je dnes jev veskrze nemožný.
Váš kolega je příkladem člověka, který je schopen plně respektovat přání klienta a věnovat až neuvěřitelné množství času ke splnění smluvně nastavených parametrů prodeje. Díky jeho bezchybné a důkladné práci byl celý proces řízen z našeho úhlu pohledu bezchybně a dopadl nad očekávání. Každé klíčové rozhodnutí bylo s naší stranou vždy pečlivě projednáno a několikrát odsouhlaseno. Vezmeme-li v úvahu sled veškerých kroků, domníváme se, že nejenom my jakožto klient (strana prodávající), ale i protistrana (kupující) musela být s uplatňovaným transparentním postupem reprezentanta společnosti Fincentrum spokojena.
Práce realitního makléře, která je v očích veřejnosti vnímána spíše negativně byla přístupem Vašeho kolegy povýšena na úroveň, která se běžně nevidí. Není nic těžšího, než si u potenciálního klienta vypěstovat důvěru, natož jí pak udržet. Pan Miška nás svým přístupem dokázal přesvědčit, že ne všechno je v dnešní době tak špatné, jak se na první pohled může zdát.